Znajdź nasz sklep na numimarket.pl
FAQ
Zamówienia powinny zostać opłacone niezwłocznie po dokonaniu zakupu, tj. nie później niż w tym samym dniu. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówień w przypadku nieotrzymania płatności w ciągu 24 godzin.
W zależności od producenta, do złotych sztabek dołączane są certyfikaty, takie jak np. certipack, który jednocześnie stanowi zarówno certyfikat, jak i opakowanie. Złote monety, ze względu na brak numerów seryjnych, nie posiadają certyfikatów.
Na życzenie Kupujący otrzyma fakturę VAT ze stawką ‚ZW’ nabywając złoto inwestycyjne, w pozostałych przypadkach fakturę marżę lub VAT 23%.
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży i następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedającego.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w wypadku towarów, których cena zależy od ruchu cen na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, zgodnie z art. 38 pkt 2 Ustawy o prawach konsumenta.
Towar wysyłamy w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania przelewu, jednak sytuacja epidemiologiczna może wpłynąć na czas realizacji zamówienia.
Jaki jest koszt przesyłki i czy towary są ubezpieczone?
Kurier DPD dla zamówień do 2000zł - koszt 18zł [Ubezpieczenie do 5000 pln]
Kurier UPS dla zamówień powyżej 2000zł - koszt 30zl [Ubezpieczenie od 5000 do 50000 pln]
Oczywiście, wysyłamy produkty na terenie UE. Koszt wynosi 90zł, lecz ze względu na brak ubezpieczenia, kupujący przejmuje odpowiedzialność za zaginięcie przesyłki.
Zamówienia można odebrać osobiście w naszym oddziale w Poznaniu (Wierzbięcice 22, Poznań). Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć opcję "odbiór osobisty". Jako że wszystkie towary muszą zostać podjęte z magazynu centralnego, otrzymacie Państwo powiadomienie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru. Przy odbiorze wymagany będzie dokument potwierdzający tożsamość.